مشتری خرید عمده و سازمانی عنوانی که ذهنم را در یک بعد از ظهر پاییزی درگیر کرد. در حال فکر کردن به صحبت های جلسه عصر مدیران ارشد اداره بودم و چای سازمانی می نوشیدم. کل صحبت شان این بود، پول کم است! ولی هزینه های جاری زیاد!

من مدیر واحد تهیه و تدارکات بودم با بودجه ای محدود و هزینه های اغلب تعریف نشده با تحمیل تورم! در تامین مایحتاج عمده، که همواره در راستای جلب نظر مدیر واحد منابع انسانی هم باید بود.

سالها جستجو در بازار عمده فروشی باعث شده بود تا مشتری خرید عمده و سازمانی برخی از فروشندگان بشوم. ولی همچنان تسلط بر بازار تهران نیازمند اطلاعات بیشتری است که از زمان و حوصله تحقیق انسانی خارج شده است و به علم بازار روز منطقه معروف است.

بله! من یک مشتری خرید عمده با چالش های فراوان اداری و معضلات بروکراسی های قوانین تجارت هستم که باید همواره با کمترین هزینه ها بهترین ها را برای مدیریت بهینه منابع سازمان فراهم کرد.

مشتری خرید عمده و سازمانی چه کسی است ؟

مشتری خرید عمده و سازمانی در واقع کاربر اصلی استاف مارکت است. استاف مارکت سامانه فروش عمده و سازمانی است که به مشتری خرید عمده و سازمانی کمک می کند تا اقلام مورد نیاز سازمان و شرکت را با مطالعه و تحقیق بدون اتلاف زمان تهیه کند.

مدیریت سیستم اطلاعاتی استاف مارکت بر اساس مایحتاج عمده شرکت و سازمان ها کالاهای انبوه را برای مشتریان عمده و سازمانی  تدارک و تهیه کرده است. انواع کالاهای آماده فروش عمده در ساماندهی پلتفرم استاف بر اساس سه گروه زیر طبقه بندی می شوند؛

  1. کالاهای تند مصرف FMCG
  2. مواد اولیه
  3. کالای عمده

بنابراین، مشتری خرید عمده و سازمانی می تواند متقاضی کالای انبوه در سه گروه استاندارد تعریف شده در فروش B2B باشد. فروش عمده و سازمانی اگرچه سخت است ولی با افزایش جذابیت بازاریابی فروش عمده و انبوه می توان رضایت مشتری خرید عمده را فراهم ساخت.

چرا تامین مایحتاج مشتری خرید عمده و سازمانی برای تامین کنندگان و فروشندگان کارخانجات سودآور است ؟

تامین مایحتاج مشتری خرید عمده و سازمانی یک معامله سه سر برد است. پلتفرم استاف با برنامه ریزی و تدوین قوانین تجارت انلاین شرایط معامله امن و بدون درد سر را در خرید انبوه برای تامین کنندگان و فروشندگان پیاده سازی کرده است.

بدین ترتیب در یک سامانه اطلاعاتی امن با قوانین تجارت الکترونیکی معین، بازار مطمئن خرید و فروش کالای عمده و سازمانی برای مشتریان، خریداران، مدیران و مسئولان خرید انبوه و سازمانی اداره جات فراهم می شود.

در تامین کالای انبوه و ارزان سه گروه سود می برند، که عبارتند از؛

  1. مصرف کننده نهایی که با خرید ارزان تر کالای انبوه در رفاه و آسایش است
  2. مدیران و مسئولان مجموعه ها که با هزینه کمتر رفاه و آسایش منابع سرمایه های انسانی را فراهم ساخته اند
  3. تامین کنندگان و فروشندگان کارخانه ها و تولیدی ها که قبل از تولید از میزان تقاضای بازار مطلع می شوند و هزینه های بازاریابی و فروش عمده و سازمانی را ندارند
  4. خریداران عمده و سازمانی که در یک سامانه اطلاعاتی جامع می توانند هوشمندانه و به سرعت تصمیم گیری کرده و از ظرفیت های بازار عمده کشور به خوبی سود برند.

جهت بهره مندی از خدمات سامانه استاف مارکت لازم است، نخست با عضویت در سامانه حساب کاربری را فعال نمود و با تماس با پشتیبانی سایت از خدمات ویژه استاف مارکت در تجارت عمده اینترنتی پیشتاز شد.

مشتریان خرید عمده و سازمانی کشور در سامانه استاف مارکت چه امکانات و مزایایی دارند؟

سامانه استاف مارکت وابسته به پلتفرم استاف است. استاف با هدف توسعه کسب و کار ها فعالیت می کند. اتاق فکر استاف می کوشد تا تمامی کسب و کارها با کسب داده و اطلاعات وضعیت اقتصادی را رونق بخشند.

بدین ترتیب؛ هر فعال اقتصادی می تواند با مطالعه، تحقیق و آنالیز رقبا نوآوری را در صنعت کسب و کار به کار گیرد. تکنولوژی های تجمیع یافته در پلتفرم استاف، توسعه و نوآوری بازاریابی و فروش کالای عمده و سازمانی را در کنار خدمات پیمانکاری به سازمان و شرکت ها ارائه کرده است.

مشتریان خرید عمده و سازمانی به چه کالای عمده و سازمانی نیاز دارند ؟

سامانه استاف مارکت در کنار مشتریان خرید عمده و سازمانی قرار دارد تا انواع کالاهای پرفروش، قیمت ارزان و دیگر تسهیلات تجارت انلاین را اطلاع رسانی کند.

مشتری خرید انبوه همواره در سبد خرید کالای عمده و سازمانی اقلامی را انتخاب می کند. با انتخاب اقلام پیشنهادات مرتبط و کالاهای مشتری پسند سامانه الکترونیکی بازار نیز به خریداران عمده و سازمانی نمایش داده می شود.

از دیگر ویژگی های سامانه الکترونیکی استاف مارکت جستجو بر اساس برند است. جستجو کالا بر اساس برند به مشتریان و خریداران عمده و سازمانی کمک می کند تا با اطمینان بیشتری خرید انبوه داشته باشند.

چگونه رضایت مشتری خرید عمده و سازمانی تامین می شود ؟

رضایت مشتریان و خریداران عمده سازمانی با استعلام انلاین قیمت کالا تامین می شود. استعلام قیمت انلاین به دو صورت از سوی تامین کننده مقدور است؛

  1. قیمت عمده درب کارخانه ای
  2. قیمت عمده تحویلی

سامانه تجارت الکترونیکی استاف مارکت مجهز به فناوری جامع هوش تجاری است که به مدیران و مسئولان به سرعت کمک می کند، تا کالای مورد نظرشان را تهیه کنند. ویژگی های هوش تجاری کمک به راحتی خرید عمده سازمانی می کند.

تهیه و تدارک لیست قیمت فروش عمده و ارزان کالای انبوه برای خریداران و مشتریان سازمانی مهم است. مشتریان سازمانی برای ثبت سفارشات عمده به صورت اینترنتی می توانند در هر لحظه از قیمت عمده و موجودی کالا مطلع شده و فرایند خرید عمده برای سازمان یا شرکت را تکمیل نمایند.

مشتری خرید عمده و سازمانی دقیقا چه مایحتاجی را برای سازمان و شرکت ها تهیه و تدارک می کند ؟

در سامانه اینترنتی استاف مارکت واحد بازرگانی برای بارگزاری کالاهای کارخانجات از قبل طبقه بندی محصولات را انجام می دهد. طبقه بندی کالاها کمک می کند تا خریداران جستجوی سریعتری را در مشاهده مایحتاج عمده مصرفی برای شرکت و سازمان داشته باشند.

منوی دسته بندی های مختلف کالاها به شرح زیر می باشد؛

کالاهای پر فروش دسته بندی های بالا برای مشاهده و خرید مقرون به صرفه عبارتند از؛

مشتریان خرید عمده و سازمانی محصولات شوینده و بهداشتی

  1. پاک کننده چند منظوره اتک ۷۵۰ میلی اتک
  2. پاک کننده چند منظوره ۲۰ لیتری اتک

مشتریان خرید عمده و سازمانی محصولات بهداشتی و آرایشی زیبایی و سلامت

  1. دستمال دلسی ۲۴ عددی بیتا
  2. دستمال اقتصادی ۳ عددی بیتا کد ۷۵۰

 

لیست قیمت مایحتاج سازمان و شرکت ها برای مشتری خرید عمده و سازمانی در چه مواقعی ارسال می شود؟

لیست قیمت مایحتاج بر اساس تقاضای کاربران در دسته بندی های مختلف زیر طبقه بندی می شوند؛

  • پر فروش ترین ها
  • گران بها ترین ها
  • محبوب ترین ها
  • و ثبت درخواست مدیران متقاضی برنامه ریزی اطلاعات