سبد کالای کارکنان

کلیه شرکت‌های خصوصی، نهادهای غیر دولتی و ارگان‌های دولتی می‌توانند با خرید آنلاین سبدکالای سازمانی خود برای پرسنل و کارکنان آن مجموعه از طریق وبسایت استاف مارکت اقدام نمایند.

سبدکالای کارکنان و کارمندان به ترتیب در 3 سطح قیمتی اقتصادی، بهینه و ویژه در استاف مارکت عرضه می‌گردد.

همچنین سازمان‌های متقاضی می‌توانند از طریق فرم ثبت نام در این صفحه سبد کالای انتخابی خود را به صورت اختصاصی سفارش دهند.

delivery man with box studio against blue background@0.5x@0.33x

فرم ثبت سفارش سبد کالای کارکنان

ثبت نام سبدکالا

درصورتی که درخواست استعلام سبدکالا بر اساس نیاز یا محصولات انتخابی خود را دارید می‌توانید از طریق فرم ” سفارش سبد کالای کارکنان” درخواست خود را ارسال نمایید.

laptop 12

خرید سبدکالای سازمانی برای شرکتها، کارخانه‌ها و سایر بنگاه‌های تجاری اعم از بیمارستان، مدارس و غیره برای خریداران سازمانی امری زمان‌بر و سخت می‌باشد.

بنابراین بهترین روش برای خرید عمده سبدکالا موادغذایی برون‌سپاری این پروژه به شرکت‌های این حوزه می‌باشد.

از آنجاییه که استاف مارکت به عنوان بستر خرید و فروش عمده موادغذایی شناخته می‌شود و با تنوع بالایی محصولات و پایین‌ترین قیمت توانایی تامین کالای مورد نیاز سبد کالای تامین‌کنندگان را دارد.

از جمله کالای موجود در سبدهای کالایی عبارتند از گوشت، مرغ، تن ماهی، حبوبات، ماکارونی، چای، رب گوجه‌فرنگی، برنج و کنسرویجات می‌باشد.
برندهای تامین‌کننده این اقلام کالایی عبارتند از: پویا پروتئین، مهیا پروتئین، مکنزی، شیلتون، گلستان، گلها، خوشبخت و همچنین سایر برندهای با کیفیت شناخته شده!

برای تامین سبد شوینده بهداشتی به صورت عمده می‌توانید با استفاده از از فرم ثبت نیاز سبدکالا، اقلام مورد نیاز خود را از بین بیش از 500 برند شوینده بهداشتی از جمله ، اوه، اکتیو، گلرنگ، گلی، پریل، پرسیل، تاژ و سایر برندهای دیگر تامین نمایید.

 

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.

کارشناسان استاف به‌زودی با شما درتماس خواهند بود.