فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری در پلتفرم استاف مارکت

فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری تکنولوژی نوظهوری است که توانسته است بسیاری از کسب و کارها را توسعه و رونق بخشد. بهبود وضعیت معیشت در سایه ی استفاده از فناوری اطلاعات باعث شده است تا صنایع کسب و کار مختلف با آموزش و توسعه نرم افزارها بالاترین سود و بهره وری را دریافت کنند.

پلتفرم استاف مارکت نیز همواره در تلاش است تا از روزآمدترین علوم نرم افزاری و فناوری اطلاعات جهت پیشرفت و توسعه ی تجارت الکترونیکی را به کار برد. چرا که اهمیت رشد و بقای صنایع وابسته به صنعت فناوری اطلاعات و هوش تجاری است.

فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری چیست؟

هوش تجاری علم نوین در فناوری اطلاعات است. این علوم در شاخه تجارت الکترونیکی به وجود آمد. تجارت الکترونیکی مبتنی بر علوم نرم افزاری پیاده سازی شده بود. در تجارت الکترونیکی نرم افزارها مبتنی بر داده، الگوریتم های پیاده سازی و فناوری اطلاعات به صورت اتوماتیک تجارت الکترونیکی را انجام می دهد.

اطلاعات گردآوری شده در شبکه های تجارت الکترونیکی به منبع وسیعی برای کسب تجربه اقتصادی، تجارت بهتر، شناسایی رفتار کاربر، تصمیم گیری بهینه مدیران پشتیبان تهیه و تامین کالاها، مشاهده وضعیت تقاضای بازار و پیش بینی قریب به یقین تصمیم استراتژیک گرفت و به رشد کسب و کار کمک کرد.

برای این منظور تمام سیستم های یکپارچه لازم است تا فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری را پیاده سازی نمایند. از این رو کلیه ی پلتفرم های فروش آنلاین یا فروشگاه های اینترنتی با گردآوری اطلاعات اولیه کاربران می توانند پیش بینی مناسبی را در فروش محصولات و خدمات داشته باشند.

پلتفرم فروش عمده سازمانی B2B استاف مارکت نیز از این قاعده مستثنی نیست، و عملکرد فناوری اطلاعات جامع را در هوش تجاری برای مشتریان و کاربران اینترنتی در بخش عمده فروشی به کار برده است. در ادامه نحوه ی عملکرد برترین ویژگی یکپارچگی خرید عمده سازمانی بیان می شود.

نحوه ی عملکرد فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری چگونه است؟

هر فناوری اطلاعاتی بر اساس نیازمندیهای تعریف شده توسط نرم افزارهای پیشرفته پیاده سازی می شود. اطلاعات با استفاده از انواع نرم افزار ها و پلتفرم ها از کاربران اینترنتی گردآوری می شوند. بنابراین همواره اطلاعاتی وجود دارد که کافیست با فناوری مدیران و کارشناسان زبردست به بهترین شکل از آنها استفاده کرد. تجارت الکترونیکی سالهاست که بوسیله ی هوش مصنوعی، نرم افزارهای پیشرفته و سیستم های پشتیبان تصمیم اطلاعات جامع از نحوه ی رفتار و عملکرد مشتریان و کاربران اینترنتی را مطالعه می کند.

بنابراین، هر پلتفرم با توجه به سیاست های تجارت و بازرگانی، عملکردهای مختلفی را می تواند پیاده سازی کند. هم اکنون نیز پلتفرم استاف مارکت هوش تجاری را در نحوه ی عملکرد فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری برای کاربران و مشتریان عمده سازمانی اینترنت به کار گرفته است.

این رفتارها شامل موارد متعدد زیر است؛

  • نوع کاربران خریدار عمده اینترنی
  • میزان خرید عمده کاربران اینترنتی
  • نحوه وصول مطالبات خرید عمده اینترنتی
  • نحوه ارسال و دریافت کالای انبوه در خرید عمده سازمانی
  • و موارد دیگر

با توجه به موارد فوق استاف مارکت از قبل نیازمندیهای خریداران عمده سازمانی را شناسایی کرده است؛ و برای راحتی مشتریان عمده سازمانی خدماتی را ارایه می دهد. این موارد عبارتند از؛

  1. قیمت گذاری عمده در پلتفرم استاف مارکت
  2. استعلام موجودی کالای عمده در فروشگاه اینترنتی استاف مارکت
  3. نحوه ی ارسال کالای انبوه به خریدار عمده سازمانی با توجه به رفتارهای سازمانی شرکت ها و اداره جات
  4. مدیریت بهینه زمان مشتریان اینترنتی شرکت ها در فروش عمده سازمانی

در ادامه هر یک از موارد فوق به تفصیل بیان می شود.

نحوه ی قیمت گذاری عمده در فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری در فروشگاه اینترنتی استاف مارکت چیست؟

قیمت گذاری عمده یکی از پرچالش ترین قسمت های هر کسب و کار است. قیمت گذاری عمده معمولا بر روی محصولات عمده مطرح می شود. تامین کنندگان و تولیدکنندگان کالاهای انبوه همواره درصدد قیمت گذاری بهینه هستند. قیمت عمده محصولات انبوه لازم است تا در یک قیمت متعادلی ارائه شود. قیمت عمده فروشی کارخانه ها صحبتی تخصصی است که با توجه به مسائل اقتصادی مطرح می شود. استفاده از نظر کارشناسان اقتصادی در تجارت و فروش عمده اینترنتی سرعت قیمت گذاری عمده را تحت تاثیر قرار می دهد.

مانیتورینگ قیمت گذاری عمده توسط صاحبان صنایع کارخانه ها و تولیدی های مختلف با استفاده از پلتفرم استاف مارکت برقرار است. چرا که تکنولوژی نرم افزاری توانسته است فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری سایر رقبای صنعت تجاری را در فروشگاه اینترنتی استاف مارکت به تامین کنندگان و تولیدکنندگان ارائه دهد.

بنابراین، مجموعه ای از علوم تجاری در سامانه های هوشمند و پلتفرم های مختلف گردآوری می شوند. مطالعه ی داده های تجاری،  اطلاعات و توصیه های خبرگان و فعالان اقتصادی با توجه به سیاستهای حاکم، سیستم های هوشمند در زمینه نحوه ی رفتار مشتری، از تقاضای کالای مورد نیاز تا تهیه کالاهای انبوه نقاط مختلف جغرافیایی را توسط هوش تجاری برای صاحبان صنایع فراهم می کند.

موجودی انبار کالای عمده بوسیله فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری در فروشگاه آنلاین استاف مارکت چگونه استعلام می گردد؟

حجم انبوهی از داده های کالای عمده توسط فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری در سامانه استاف گردآوری شده است. این سامانه با برنامه ریزی و مطالعات گسترده گروه پشتیبانی همواره موجودی انبار کالای عمده را بررسی می کند. بدین ترتیب در تهیه و توزیع محصولات انبوه می توان موجودی انبار کالای عمده را توسط اطلاعات جامع هوش تجاری با استفاده از فناوری های روز پلتفرم استاف مارکت بدست آورد.

 

نحوه ارسال کالای عمده با استفاده از فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری چگونه است؟

کاربران اینترنتی و مشتریان عمده سازمانی که از پلتفرم استاف مارکت استفاده می کنند؛ همواره نحوه ارسال کالای عمده را در سامانه استاف درج می کنند. از این رو ویژگی فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری در یکپارچگی خرید عمده سازمانی کمک می کند؛ تا نحوه ارسال کالای عمده در سامانه وجود داشته باشد. اطلاعات جامع در زمینه نحوه ارسال کالای عمده مشتمل بر موارد زیر می تواند باشد؛

  • آدرس یا نشانی انبار دریافت کالای عمده
  • آدرس یا نشانی دفتر ثبت سفارش سازمان یا شرکت
  • آدرس یا نشانی محل کار یا زندگی سفارش دهنده ی کالای عمده سازمانی

بهره وری زمان با استفاده از فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری در فروشگاه آنلاین استاف مارکت چگونه مدیریت می شود؟

مدیریت زمان تهیه ی کالا یکی از پر چالش ترین مسائل در تهیه ی مایحتاج عمده سازمانی است. چرا که همواره بر اساس اطلاعات و آمار دقیق تصمیم گیری صورت می گیرد.

آگاهی یافتن از اطلاعات قیمت روز بازار عمده در سراسر کشور از تمام تامین کنندگان و تولیدکنندگان کالاهای انبوه مورد نیاز سازمان و شرکت ها مورد مهم و اساسی در صرفه جویی زمان تهیه کالاست.

از این رو؛ استاف مارکت با رویکردهای فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری همواره بهترین بهره وری زمان را برای کاربران و خریداران عمده اینترنتی فراهم می سازد. چرا که اطلاعات با تکنولوژی هوش تجاری به صورت جامع در سامانه استاف گردآوری و پردازش می شوند. اطلاعات پردازش شده برای تاجران و خریداران به صورت مکانیزه قابل ارائه و بهره برداری است.

چه کسانی می توانند از فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری پلتفرم استاف مارکت استفاده می کنند؟

فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری برای تمام کاربران اینترنتی قابل استفاده است. کاربران یا به عبارتی خریداران عمده اینترنتی همواره در نظر دارند تا با مراجعه به پلتفرم استاف مارکت اطلاعات جامعی از هوش تجاری را دریافت کرده و بهترین تصمیمات خرید عمده سازمانی را برای شرکت و سازمان محل فعالیت کسب و کار به قیمت عمده فروشی تامین نمایند.

کاربران اینترنتی استاف مارکت به دو دسته عمومی و دارای طرح اشتراک سازمانی فناوری اطلاعات تقسیم می شوند. خریداران عمده اینترنتی که از طرح های متنوع اشتراک سازمانی استفاده می کنند می توانند از خدمات فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری بیشتری برخوردار گردند. که در ادامه تشریح می شود.

کاربران اینترنتی عمومی فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری

کاربران اینترنتی عمومی در پلتفرم استاف مارکت شامل تمام کاربران از سراسر کشور پهناور ایران است که می توانند خریدهای عمده و انبوه کالا و محصولات کارخانه جات و تولیدی ها را مستقیما از درب کارخانه ها یا کارگاه های تولیدی به قیمت عمده خریداری نمایند. قیمت توافقی بین کاربران خریدار عمده سازمانی به صورت آنلاین قابل استعلام است. پس از تایید هویت و پرداخت نقدی ارسال کالا از کارخانه به مصرف کننده عمده محصولات انبوه ارسال توسط گروه تجاری فروش عمده سازمانی استاف مارکت ارسال می گردد.

چنانچه کاربران سازمانی متقاضی تخفیف ویژه باشند به دو روش تقاضای کد تخفیف از طریق چت آنلاین و ارسال تیکت بر روی کالای عمده سازمانی می توانند درخواست تخفیف کالای خود را ثبت نمایند؛ که لازم است به توافق تامین کننده و تولیدکننده عمده محصولات انبوه برسد.

کاربران ویژه دارای طرح اشتراک سازمانی فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری

طرح اشتراک سازمانی فناوری اطلاعات به صورت جامع برای استفاده از هوش تجاری برای مدیران سازمان و شرکت ها تدوین شده است. در این طرح ها اطلاعات جامع و کاملی از محصولات، تامین کننده یا تولیدکنندگان، خریداران و مصرف کنندگان محصولات عمده سازمانی قرار دارد.

این اطلاعات کارشناسانه می تواند بهبود تصمیم گیری خرید عمده سازمانی را برای بهینه سازی هزینه ها و بودجه مصرفی سازمان و شرکت ها به همراه آورد. سامانه استاف | STUFF یکپارچگی خرید عمده سازمانی را برای خرید و فروش بهینه مایحتاج و برنامه ریزی دقیق تر بودجه انجام داده است.

انواع طرح اشتراک سازمانی فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری ویژه کاربران پلتفرم استاف مارکت

استاف مارکت به منظور رفاه حال خریداران عمده سازمانی انواع طرح اشتراک سازمانی را در بستر فناوری اطلاعات به صورت کاملا جامع و کاربردی مبتنی بر دانش هوش تجاری ویژه سازمان و شرکت ها ارایه می دهد.

طرح های اشتراک سازمانی در سه قالب فیروزه، زمرد و یاقوت وجود دارد. این طرح ها با ویژگی های منحصر به فرد برای استفاده کاربردی هوش تجاری در تکنولوژی اطلاعات به کار گرفته شده است. طرح های اشتراک سازمانی استاف | STUFF فناوری اطلاعت جامع هوش تجاری شامل موارد زیر است؛

1- طرح فیروزه اشتراک سازمانی فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری
2- طرح زمرد اشتراک سازمانی فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری
3- طرح یاقوت اشتراک سازمانی فناوری اطلاعات جامع هوش تجاری