گوشی موبایل هوآوی چینی

شرکت هوآوی با توجه به تحریم های آمریکا در موضع ضعف قرار گرفت. ولی اکنون با توجه به شرایط کرونایی از همتایان رقیب خود جلوتر رفته است. شرکت گوشی موبایل هوآوی توانسته است، در شرایط کرونایی عملکرد خوبی را نشان دهد.

درآمدهای گوشی موبایل هوآوی چینی رشد 9.9 درصدی داشته است.

 به گزارش اقتصاد نیوز غول چینی شرکت گوشی موبایل هوآوی توانست سال گذشته رشد 26 درصدی داشته باشد. این دقیقا زمانی بود، که شرکت آمریکایی گوگل اندروید را برای هوآوی تحریم کرده بود. هم اکنون در سه ماهه نخست امسال هوآوری توانست به رشد 9.9 درصدی برسد. این رشد در شرایط کرونایی موفقیت خوبی در کنار سایر رقبای هوآوی داشت. درآمد 98 میلیارد دلاری با حاشیه سود خالص 8 درصد از گزارشات ارائه شده این شرکت غول چینی است.

گوشی موبایل هوآوی از اپل و سامسونگ جلوتر رفته است.

شرکت تولید گوشی موبایل هوآوی با توجه به تحریم امریکا توانست گوشی هوشمند خود را سال گذشته با حدود 24 درصد به فروش برساند. با توجه به مواد نیمه هادی kirin به کار رفته در گوشی های هوشمند هوآوی توانست در در سه ماهه اول سال از سامسونگ جلوتر برود. گوشی Mate 40 در کشور چین از استقبال و فروش بیشتری نسبت به سایر برند ها پیشی گرفت.

به طور کلی چنانچه درآمد این ابر شرکت چینی کند شده است، اما همچنان از همتایان رقیب خود در فروش محصولاتش جلوتر است. شرکت سامسونگ در سه ماهه نخست سال با کاهش 30 درصدی مواجه شد. و رتبه ی نخست خود را به شرکت گوشی موبایل هوآوی واگذار کرد. هوآوی نیز با توجه به رتبه نخست بودن بازار همچنان در تحریم ایالت متحده امریکاست. گوشی معروف Mate 40  از چیپ ست های هوشمند kirin  استفاده می کند. این آخرین نسل سیتم های هوشمند که دیگر تراشه های نیمه هادی پیشرفته را در اختیار ندارد، اکنون در وضعیت نامعلومی به سر می برد. که با توجه به صحبت های این غول چینی باید تا پایان سه ماهه سال جاری منتظر گزارشات بود.