خرید عمده و سازمانی مایحتاج شرکت و سازمان ها ویژه رفاه و آسایش هر مصرف‌کننده است. کمبود زمان و نیازمندی مدیریت بهینه عملکردها، گسترش استفاده از انواع سایت ها را به همراه داشته است.

استاف مارکت نیز از این قاعده مستثنی نیست و همواره به منظور پاسخگویی در خرید عمده و سازمانی برای سازمان ها و شرکت ها فعالیت می کند.

تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان عمده می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی وب سایت استاف مارکت به نشانی https://stuffmarket.ir از خدمات زنجیره تامین فروش عمده و سازمانی بهره‌مند شوند.

خرید عمده و سازمانی یعنی چه ؟

خرید عمده و سازمانی یعنی خریدن کالای با کیفیت بالا و ارزان. در حجم خرید انبوه، مشتری فروش عمده سعی می کند تا با کیفیت ترین کالا را برای عرضه به بازار انتخاب کند. بنابراین، همواره قیمت عمده مورد در هر خرید عمده و سازمانی مهم است. خریداران عمده اغلب لیست خرید عمده و سازمانی کالای کارخانجات و تولیدی ها را به همراه دارند.

خریدار عمده به خوبی کالا و سلیقه مصرف کننده را می داند. خریداران سازمانی و مسئولان تدارکات سازمان و شرکت ها با خرید عمده و سازمانی در سامانه های الکترونیکی می توانند در زمان و هزینه های تامین کالای انبوه صرفه جویی نمایند.

سامانه های فروش اینترنتی کالای انبوه، این فرصت را به مدیران تدارکات و پشتیبانی منابع ساختمان و سرمایه های انسانی می دهد تا با دقت و کسب اطلاعات دقیق بتوانند با مطالعات تمام محصولات مایحتاج عمده سازمان را آنلاین خرید کنند.

خرید عمده و سازمانی محصولات کارخانه و تولیدی ها چگونه انجام می شود؟

در خرید عمده و سازمانی محصولات کارخانه و تولیدی ها، تامین کنندگان و تولیدکنندگان لیست محصول قیمت عمده فروشی را تهیه می کنند. خریداران عمده و سازمانی اغلب لیست قیمت عمده فروشی محصولات را به صورت مرتب استعلام می کنند. استعلام قیمت کالای انبوه با توجه به شرایط بازار نوسانی متغیر است.

بنابراین، سامانه الکترونیکی و جستجوهای اینترنتی گزینه ای در جهت استعلام قیمت هاست. در سامانه های انلاین همواره وب سایت ها محل دقیق نمایش لیست قیمت فروش عمده سازمانی محصولات انبوه است.

تاکنون چه محصولاتی از کارخانه ها و تولیدی ها توسط تامین کنندگان عمده در سامانه استاف مارکت بارگذاری شده اند؟

سامانه الکترونیکی استاف مارکت پایگاه اطلاع رسانی محصولات عمده تولیدکننده و فروشنده به خریدار سازمان و بنگاه های معاملاتی است. این سامانه قادر است تا کلیه ی کالاهای انبوه کارخانجات را در سطح کشور به دست مصرف کنندگان نهایی با قیمت عمده برساند.

برای این منظور کافی است تا خریداران عمده و مشتریان سازمانی حساب کاربری خود را فعال نمایند و از به روز رسانی قیمت ها و موجودی کالای انبوه به صورت آنلاین مطلع شوند.

اطلاع رسانی از طریق کلیه ی درگاه های اطلاعاتی کاربران توسط ایمیل و تلفن همراه به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه انجام می شود. خریداران عمده و مشتریان سازمانی می توانند با تکمیل پروفایل کاربری خود استعلام لیست قیمت محصولات عمده را همواره به صورت الکترونیکی داشته باشند.

همچنین فروشندگان و تولیدکنندگان نیز می توانند با مشاهده لیست ثبت سفارشات مشتریان سازمانی کالاهای مورد تقاضای بازار را برای مصرف کنندگان سازمان و شرکت ها تهیه و تدارک، تولید و توزیع نمایند.

تهیه و تدارک محصولات انبوه با آگاهی یافتن از میزان تقاضای مصرف نقش قابل توجهی در کنترل هزینه های تولیدی و مواد اولیه خواهد داشت. اطلاعات به موقع منجر به برنامه ریزی می شود.

محصولات بارگذاری شده تامین کنندگان و فروشندگان انبوه کالا در سامانه استاف مارکت برای خرید عمده سازمانی چگونه دسته بندی می شوند؟

در سامانه استاف مارکت بارگذاری محصولات با هماهنگی گروه بازرگانی پلتفرم استاف صورت می گیرد. تامین کنندگان و فروشندگان عمده پس از ثبت نام و توافق قوانین و شرایط تجارت انلاین می توانند به راحتی و سرعت محصولات کارخانه و تولیدی را برای فروش اینترنتی ساماندهی نمایند.

در سامانه اینترنتی خرید کالای عمده توسط مشتری فروش عمده ، فروشنده عمده می تواند از مشتریان و مصرف کنندگان سازمانی بیشترین سود را برد. در هر خرید عمده B2B کالای رایگان توسط فروشندگان انبوه کالا عرضه می شود. بدین ترتیب؛ خریداران سازمانی و شرکتی می توانند بهترین و با کیفیت ترین کالاها با ارزان ترین لیست قیمت عمده از سامانه خرید انلاین استاف انجام دهند.

روند بارگذاری محصولات عمده تامین کنندگان و فروشندگان انبوه کالا چیست؟

سرعت روند بارگذاری محصولات عمده تامین کنندگان اغلب بالاست. ساز و کارها از قبل برنامه ریزی شده است. دسته بندی محصولات به صورت کارشناسی سئو شده اند. اگر برند نامی آشنا برای توزیع محصولات باشد؛ احتمال دارد قبلا توسط فروشنده یا فروشندگانی در سامانه استاف مارکت فروش اینترنتی داشته باشد.

چنانچه برند یا محصولات مشابه در سامانه استاف مارکت ثبت شده باشد، هرگز جای نگرانی نیست. کافی است تا با کارشناسان واحد دیجیتال مارکتینگ همراهی صورت گیرد.

بدین ترتیب؛ کالاهای عمده فروشان و تولیدکنندگان با جدید ترین تکنولوژی های عصر حاضر بازاریابی شده و به فروش می رسد. نحوه ی بازاریابی B2b در ایران اولین بار توسط گروه اقتصاد و بازرگانی برای فروش عمده و سازمانی پیاده سازی شده است. نحوه ی افزایش جذابیت در بازاریابی b2b رازی است که مدتهاست توسط گروه استاف | stuff  برای کسب و کار ها پیاده سازی شده است.

اینک وقت آن است تا معرفی پر فروش ترین محصولات کارخانه ها، مزارع، باغات، کشترازها و کارگاه های تولیدی بازار سراسر کشور که در سامانه الکترونیکی توسط تامین کنندگان و فروشندگان بارگذاری شده اند، را برای خرید عمده و سازمانی معرفی کرد.

خرید عمده و سازمانی انواع محصولات بارگذاری شده در سامانه استاف مارکت

بارگذاری محصولات عمده و سازمانی در ساماندهی از دو جهت اهمیت دارد؛

  1. مشتریان خرید عمده و سازمانی
  2. مصرف کنندگان نهایی در سازمان و شرکت ها

در هر دو روش کلیه مجصولات به قیمت لیست خرید عمده و ارزان تهیه می شود. بنابراین، مشتری خرید عمده موارد زیر را در تهیه کالاهای انبوه به قیمت عمده فروشی مهم می داند؛

  • موجودی کالا به اندازه مورد تقاضا
  • قیمت کالا
  • لیستی از موجودی کالا و قیمت های روز
  • برند کالا
  • نام کالا و طرح های متنوع
  • نام فروشنده یا تامین کننده کالا
  • مهلت زمان تهیه کالای انبوه
  • تعیین لیست قیمت های توافقی معاملات B2B در خرید عمده و سازمانی

خرید عمده و سازمانی بر اساس دسته بندی های سامانه استاف مارکت

دسته بندی محصولات در هر سامانه ای از مهمترین قسمت های طبقه بندی بازار انلاین به شمار می رود. در تجارت الکترونیک دسته بندی های محصولات بنابر تقاضای خریدار عمده و سازمانی تعیین می شود.

گروه تولیدی کارخانجات مختلف اولین عامل ایجاد دسته بندی ها هستند. به طوری که در برخی موارد دیده شده است که حدفاصل بین انبار محصولات تولیدی و حتا خود کارخانه جات نیز دارای مرزبندی است.

در خرید انبوه فیزیکی از بازار عمده فروشی مولوی نیز همین اصل رعایت می شود و علیرغم تقاضای بالای محصولات متنوع مواد غذایی عمده و شوینده بهداشتی عمده سازمان و شرکت ها همواره برای تهیه ی این دو دسته بندی نیازمند تحمل ترافیک و هزینه های جانبی هستند.

به طور کلی دسته بندی پر فروش های استاف مارکت عبارتند از؛

خرید عمده و سازمانی بر اساس نوع کالا

خرید عمده و سازمانی بر اساس نوع کالا یکی دیگر از روش های تفکیک کالای انبوه است. بدین ترتیب همواره جستجوی کالا بر اساس نوع تقاضای جامعه در زیر منوها نمایش داده می شود.

همچنین تفکیک کالاها بر اساس دسته بندی و زیر دسته بندی ها نیز می توان انجام شود. جستجوی کالا و محصولات کارخانه ها و تولیدی ها بر اساس نام تجاری ثبت شده و مصطلح در بازار در ساماندهی استاف مارکت مقدور است.

خرید عمده و سازمانی شوینده

فروش عمده سازمانی شوینده و بهداشتی سامانه استاف مارکت شامل انواع محصولات یکبار مصرف مورد نیاز پشتیبانی و تدارکات ساختمان ها است. اقلام پرفروش و مایحتاج عمده ساختمان ها شامل موارد زیر می باشد؛

  1. پاک کننده چند منظوره اتک ۷۵۰ میلی اتک
  2. پاک کننده چند منظوره ۲۰ لیتری اتک

خرید عمده و سازمانی محصولات بهداشتی

  1. دستمال دلسی ۲۴ عددی بیتا
  2. دستمال اقتصادی ۳ عددی بیتا کد ۷۵۰

خرید عمده و سازمانی بر اساس تقاضای بازار

خرید عمده و سازمانی بر اساس تقاضای بازار نیز طبقه بندی می شود. به گونه ای که مشتری خرید عمده اغلب به دنبال کالاهایی است که رضایت مصرف کنندگان در آن تامین شده است.

برای آگاهی یافتن از میزان رضایت مصرف کنندگان همواره آنالیز احساسات خریداران توسط الگوریتم های هوش تجاری سامانه الکترونیکی استاف مارکت ارزیابی می شود. نتایج ارزیابی تحلیل احساس در رفتار خرید مشتری نشان می دهد که کالاها را بر چه اساسی می توان طبقه بندی نمود.

این طبقه بندی ها به صورت های زیر نمایش داده می شوند؛

  • پر فروش ترین ها
  • ارزان ترین ها
  • محبوب ترین ها
  • جدید ترین ها
  • گران ترین ها

همچنین دیگر ارزیابی های رفتار مشتری در حساب کاربری نمایش داده می شود. رفتارهایی از عادت خرید عمده و سازمانی نشان می دهد که یک سازمان یا شرکت تا چه میزان نیازمند مایحتاج عمده است.

خرید عمده و سازمانی بر اساس برندهای تولید کننده

بسیاری از مشتریان خرید عمده و سازمانی اعتماد کامل به برندهای تولید کننده ها دارند. به همین جهت با جستجوی برند کالای مورد نظر متقاضیان مصرف سازمان یا شرکت را فراهم می سازند.

برندینگ شاخه ای از صنعت است که در نظر دارد تا با رعایت نظر مشتری کالای هدفمند برای فروش انبوه را ایجاد کند. خرید و فروش عمده و سازمانی یکی از روش های تخصصی در بازاریابی و فروش است؛ که اگرچه می توان رشد و توسعه بسیار خوبی را در رونق اقتصاد انلاین فراهم کرد ولی لازم است تا مطالعات جنبی همواره در کنار کار باشد.

از مهمترین مطالعات جنبی در برندینگ و تولید کالا عمده ؛ توجه قابل توجه به نیازمندیهای مشتری سازمانی است. مشتریان و مصرف کنندگان با نام برند و خدمات و محصولات آن قبلا ارتباط گرفته اند و اکنون با اعتماد بیشتری در خرید انلاین در جستجوی برند قبلی هستند.

بنابراین، توصیه اکید می شود که؛

  1. نخست صاحب برند باشید
  2. برند و محصولات کسب و کار را به طور مرتب به مردم و مصرف کنندگان معرفی کنید
    1. فروش محصولات
    2. فروش خدمات
    3. تخفیفات
  3. به دنبال نظرات مصرف کنندگان باشید.
  4. پاسخ و پرسش های مشتریان خرید عمده و سازمانی را برای محصولات به خوبی انجام دهید.
  5. تکنیکهای بازاریابی محتوایی و فروش انلاین را به صورت تخصصی در ساماندهی های اینترنتی به کار ببرید.

برندیگ ، تنها علمی است که بوسیله بازاریابی محتوایی نظریات مشتریان را برای خرید سریع ، راحت و ارزان اقدام می کند.

استاف | پلتفرم خرید و فروش عمده و سازمانی B2B

خرید عمده و سازمانی ارزان ویژه هورکا horeca

هورکا horeca یک اصطلاح تجاری در صنعت خدمات غذایی یا شرکت های فعال در این زمینه محسوب می شود که در حقیقت از مخفف سه کلمه هتل، رستوران و کافه تشکیل شده است. horeca به طور عمده به تحقیق و بررسی هایی گفته می شود که حول کیفیت خدمات رسانی به مشتریان و کسب اطمینان از میزان رضایت آنها صورت گرفته می شود.

horeca در مبحث بازاریابی فرآیندی است که خدمات و اقلام مورد نیاز را از مفهوم اولیه تا رسیدن به دست مشتری تعریف می کند.

horecaهر چهار عنصر اصلی در مسیر دهی به بازاریابی را شامل می شود:

1 – شناخت، انتخاب و گسترش یک محصول

2 – تعیین قیمت محصول مورد نظر

3 – انتخاب کانال های توزیع برای رسانده شدن محصول به محلی که مشتری در نظر دارد

4 – توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی

استاف مارکت سعی می کند تا هر 4 عنصر اصلی د مسیر بازاریابی را شامل شود.