خرید سازمانی استاف مارکت یک سامانه کامل در بازاریابی و مناسب برای فروش عمده

سامانه الکترونیکی استاف مارکت جهت تهیه و تامین کالا برای خرید سازمانی هم اکنون فعالیت می کند. تامین کنندگان و تولیدکنندگان عمده می توانند تقاضاهای درخواستی سازمان و شرکت ها را از سراسر کشور دریافت کنند. با حضور تامین کنندگان عمده در حال حاضر 60 هزار کسب و کار توانسته اند هزینه های فروش سازمانی خود را با استاف مارکت کاهش دهند. قدرت خرید سازمانی استاف مارکت منجر به اطلاع رسانی به موقع از میزان تقاضا و رونق صنعت تولید می شود. هم اکنون خرید سازمانی سامانه الکترونیکی استاف مارکت در دسته بندی های زیر وجود دارد. که عبارتند از؛

1- مواد غذایی

خرید سازمانی مواد غذایی از پر حجم ترین درگاه های عرضه و تقاضای کالا بین مشتریان سازمانی است. روزانه میلیونها خریدار سازمانی با استعلام آنلاین قیمت ها هزینه خرید انبوه مایحتاج عمده سازمان یا شرکت را می توانند به رایگان بررسی کنند. امکان مقایسه انواع برندهای تولیدکننده مواد غذایی و تامین کنندگان عمده سراسر کشور بر روی سامانه آنلاین استاف مارکت نمایش داده می شود.

2- مواد شوینده و بهداشتی

تهیه و تدارک مواد شوینده و بهداشتی از ملزومات و منابع پشتیبانی ساختمان محسوب می گردد. تهیه انبوه و یکجا کالا می تواند در بودجه سالیانه سازمان تاثیر چشم گیری داشته باشد. خرید سازمانی مواد شوینده و بهداشتی سامانه انلاین استاف مارکت توانسته است انواع برندهای برتر سطح کشور را پوشش دهد. به هر حال خرید سازمانی استاف مارکت در مواد شوینده و بهداشتی اولین رتبه در فروش عمده و سازمانی برندهای برتر منطقه است که توانسته است تقاضای مایحتاج عمده این بخش را به خود اختصاص دهد.

3- برق، الکترونیک و دیجیتال

خرید سازمانی استاف مارکت، انبوهی از کالاهای برق، الکترونیک و دیجیتال در سامانه الکترونیکی فراهم کرده است. از اقدامات مهم در تسهیلات تامین عمده کالا، تسریع در پیدا کردن تامین کننده عمده محصولات برقی و الکترونیکی و دیجیتالی است که کمک می کند تا با مقایسه انواع برند بهترین انتخاب را در خرید سازمانی محصولات برق، الکترونیک و دیجیتال انجام داد.

4- ساختمان و تاسیسات

در کنار کلیه محصولات و منابع پشتیبانی برای سازمان و شرکت ها محصولات ساختمان و تاسیسات نیز در سامانه الکترونیکی استاف مارکت وجود دارد. مقایسه انواع کالا و برندهای تولیدی تامین کنندگان عمده از سراسر کشور موجود است. جهت تهیه و تدارکات محصولات عمده خرید سازمانی ساختمان و تاسیسات تسهیلات بیشتری را برای مدیران و کارشناسان سازمان و شرکت ها فراهم شده است.

5- زیبایی و سلامت

محصولات زیبایی و سلامت شامل طیف وسیعی می شود. این محصولات در مجموعه های مختلفی طبقه بندی و عرضه می گردند. تامین کنندگان و تولیدکنندگان محصولات زیبایی و سلامت به صورت عمده می توانند کالاهای مورد تقاضای بازار را با توجه به نیاز مصرف کننده و به اندازه تولید کرده و به دست خریدار نهایی بسپارند. خریداران عمده می توانند با تهیه کالا انبوه و خرید سازمانی زیبایی و سلامت بهترین کیفیت و محصول را برای مصرف کننده نهایی فراهم سازند. خرید سازمانی استاف مارکت کمک می کند تا خریداران عمده محصولات زیبایی و سلامت با اتلاف هزینه کمتر، بودجه سازمان را حفظ کنند.

6- مد و پوشاک

خرید سازمانی مد و پوشاک به صورت عمده و B2B از سامانه الکترونیکی استاف مارکت برای همگان رایگان است. استعلام قیمت، مقایسه انواع برندهای تولیدی و دیگر شرایط لازم در خرید سازمانی محصولات مد و پوشاک وجود دارد. تهیه ی کالای انبوه و عمده پیش از موعد می تواند یکی از راهکارهای مهار تورم باشد. خرید سازمانی استاف مارکت در مد و پوشاک بالاترین مهار تورم را نمایش می دهد.

مهار تورم خرید سازمانی استاف مارکت

با خرید سازمانی استاف مارکت می توان تورم را مهار کرد. در خرید سازمانی، قیمت عمده کالا توسط خریدار B2B تعیین می گردد. از آنجا که هزینه ی کالاها قبل از اینکه کالا به بازار عرضه شود، تعیین می شود؛ پس سازمان یا شرکت می تواند تا حد قابل توجهی از مهار تورم را با خرید سازمانی تجربه کند. تولید محصولات عمده در معاملات فروش b2b انجام می شود.

فروش سازمانی و عمده تامین کنندگان و تولیدکنندگان برای خرید سازمانی استاف مارکت

واحد بازاریابی و فروش کلیه ی تولیدی ها و کارخانجات از سراسر کشور می توانند با ثبت نام تامین کنندگان محصولات عمده استاف کالاها را در سامانه الکترونیکی استاف مارکت بارگزاری نمایند. همچنین از میزان سفارشات سازمانی برای خرید عمده مورد نیاز سازمان و شرکت ها مطلع گردند. سامانه الکترونیکی استاف با استفاده از ایمیل مارکتینگ همواره تقاضا مورد نیاز بازار را به اطلاع تامین کنندگان و تولیدکنندگان تولیدی و کارخانجات اطلاع رسانی می کند. تا استراتژی خرید و فروش سازمانی رونق بگیرد. توسعه واحد بازاریابی و فروش سازمانی صنایع تولیدی وابسته به خرید سازمانی استاف مارکت است.