تصمیم گیری بهینه خرید عمده کالا به چه معنی است؟

تصمیم گیری بهینه خرید عمده کالا برای سازمان و شرکت مهم است. در خرید عمده کالا مدیران مجموعه و مسئولان تدارکات و پشتیبانی نیازمند بهترین تصمیم برای خرید هستند. از این رو پلتفرم های آنلاین مجهز به سیستم تصمیم ساز در خرید برای مشتریان و کاربران اینترنتی می شوند. 

این سیستم پشتیبان تصمیم توسط پلتفرم آنلاین به عنوان یک مدیر فروش و راهنمای پیشنهاد دهنده به صورت اتوماتیک به خریداران و مشتریان عمده اطلاع رسانی می کند. سیستم پشتیبان تصمیم ساز استاف مارکت یکی از ویژگیهای یکپارچگی خرید آنلاین عمده سازمانی است. 

اطلاع رسانی به موقع از قیمت ها و موجودی انبار کمک می کند تا بودجه و هزینه های مصرفی سازمان در دراز مدت کاهش یابد. دریافت اطلاعات مشتریان و خریداران عمده و ذخیره در سیستم تصمیم ساز کمک می کند تا تصمیم گیری بهینه خرید عمده کالا به خوبی انجام شود. پلتفرم استاف مارکت کلیه ی اطلاعات خرید انبوه حساب کاربران اینترنتی را ذخیره می کند. 

اطلاعات ذخیره شده مشتری عمده در پلتفرم B2B فروش عمده سازمانی و خدمات کسب و کار استاف | STUFF کمک می کند تا سیستم تصمیم گیری بهینه خرید اینترنتی کالاهای انبوه با قیمت عمده فروشی مناسب به مشتریان سازمانی، مایحتاج عمده درخواستی شان را نمایش دهد. 

چرا باید تصمیم گیری بهینه خرید عمده کالا را در نظر داشت؟

تصمیم گیری بهینه خرید عمده کالا دلایل متعددی دارد. این دلایل از جهات مختلف بر روی سیستم هزینه ی سربار وارد می کند. هزینه های تحمیل شده بر مجموعه باعث افت کیفیت و کاهش راندمان سازمان می شود. چنانچه بتوان مدیریت بهینه ای را در خریدهای عمده کالاها داشت می توان تمرکز بودجه مصرفی را در سایر هزینه های سازمانی نیز در نظر گرفت. از این رو تصمیم گیری بهینه در خرید عمده کالا مهم است.

 

استاف مارکت چگونه تصمیم گیری بهینه در خرید عمده را انجام می دهد؟

طرح های متنوع اجرایی در بخش بازرگانی استاف به منظور بهینه سازی تصمیم گیری خرید عمده برای کاربران اینترنتی اجرا می شود. سیستم تصمیم ساز خرید اینترنتی انبوه کالا دقیقا بر اساس رفتارهای خریداران عمده گردآوری شده است. رفتارهای خریداران عمده در سامانه استاف مارکت ذخیره می شوند. داده کاوی از رفتارهای مشتریان باعث می شود تا سیستم تصمیم ساز برای خریداران عمده پیشنهادهای خوب را نمایش دهد. .

چه کسانی از مزیت تصمیم گیری بهینه خرید عمده کالا بهره مند هستند؟

تصمیم گیری بهینه خرید عمده کالا برای تمام کاربران پلتفرم B2B فروش عمده و سازمانی استاف مارکت فراهم می شود. استاف مارکت برای تمام حساب کاربران پیشنهادهای شگفت انگیز ارائه می دهد. این پیشنهادات می تواند بر اساس موارد زیر به کاربران خرید عمده اینترنتی در حساب کاربرای نمایش داده شود؛

  • خرید اینترنتی عمده مبتنی بر زمان های خرید آنلاین کاربران سازمانی 
  • خریدهای عمده سازمان و شرکت ها بر اساس دسته بندی های محبوب ترین ، ارزان ترین ، گران ترین ، میانگین امتیاز و جدیدترین ها
  • تخفیفات سازمانی خرید مایحتاج عمده اینترنتی در نظر گرفته شده زنجیره تامین کارخانه یا کارگاه تولیدی
  • کالاهای عمده مشابه برند و کارخانه ها و تولیدی های دیگر

کلیه ی دارندگان حساب کاربری پلتفرم فروش آنلاین عمده سازمانی استاف مارکت می توانند از سیستم تصمیم گیری بهینه در خرید عمده به رایگان بهره مند باشند. همچنین چنانچه کاربران اطلاعات حقوقی شان را در سامانه ثبت کرده باشند؛ می توانند از ایمیل مارکتینگ پلتفرم استاف مارکت نیز بهره مند شده و از محصولات با قیمت عمده فروشی مناسب مطلع گردند. بنابراین، پیشنهاد می شود تا در اولین فرصت مقتضی ثبت نام کاربران سازمانی یا شرکتی انجام شود.

استفاده از پلتفرم B2B استاف مارکت در تصمیم گیری بهینه خرید عمده کالا تا چه اندازه موثر بوده است؟

بر اساس آمار منتشر شده از نظرسنجی های کاربران مشاهده می شود که تصمیم گیری بهینه خرید عمده کالا از دلایل حضور مشتریان عمده در سامانه استاف مارکت است. خریداران عمده سازمانی از پیشنهادات هوشمندانه نرم افزارهای پلتفرم استاف مارکت استفاده می کنند. 

همچنین؛ به پیشنهاد گروه بازرگانی استاف تخفیفات سازمانی کارخانجات برای سازمان ها همواره فراهم است. طبق گزارش اخیر استاف مارکت ویژگی تصمیم گیری بهینه خرید عمده باعث شده است تا سازمان و شرکت ها تمایل به استفاده از یکپارچگی خرید عمده اینترنتی در سامانه فروش آنلاین عمده سازمانی را داشته باشند. 

در نظرسنجی های انجام شده، 78 درصد خریداران عمده اینترنتی اعلان کرده اند که ایمیل مارکتینگ و تخفیفات سازمانی استاف مارکت باعث صرفه جویی 55 درصدی هزینه های سالیانه کسب و کارشان شده است.