فروش ویژه
شناسه محصول: 6.2601E+12

شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ

Sunich orange syrup-13kg
ویژگی‌ها
طعم: پرتقال
وزن: 13 کيلوگرم
تاریخ انقضا: حداقل یک سال
مدت زمان ارسال: 3 روز کاری
حداقل قابل خرید: 2 عدد
این محصول بصورت گالن 13 کیلویی عرضه میگردد.
  • حداقل تعداد قابل خرید 1 عدد است.
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 20 میلیون تومان در تهران
free-shipping
تامین‌کننده 1 تامین‌کننده دیگر
فروش عمده و تناژ

ناموجود

ارسال توسط استاف مارکت | فروش عمده سازمانی B2B
در حال تامین

ناموجود

تضمین معامله امن

تضمین صحت کالا

ارسال به موقع

ارسال رایگان

توضیحات

قیمت خرید سازمانی نوشیدنی های سرد سن ایچ

نوشیدنی های سرد سن ایچ دارای تنوع محصول در بازارعمده فروشی آنلاین است. خرید سازمانی نوشیدنی های سرد سن ایچ در حجم انبوه به قیمت عمده و تناژ دراستاف مارکت ممکن است. سامانه استاف مارکت دارای شرایط فروش سازمانی برای نوشیدنی های سرد سن ایچ است. بازرگانی استاف مارکت می کوشد، تا ارزان ترین محصولات مواد غذایی عمده و نوشیدنی های سرد سن ایچ را برای سازمان و شرکت ها فراهم سازد.

واحد بازرگانی استاف مارکت توانسته است، تا فرآیند خرید سازمانی آنلاین نوشیدنی های سرد عمده سن ایچ شرکت را از کارخانه تولیدی توسعه و بهبود بخشد. مواد غذایی و نوشیدنی سن ایچ شامل تسهیلات خرید و فروش پلکانی قیمت عمده و ارزان است.

مدیر خرید سازمانی جهت تهیه، تدارک و تامین کالا سن ایچ می تواند، به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن خرید سازمانی امن را تجربه کند.

خرید سازمانی شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ

خرید سازمانی شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ مناسب برای خرید عمده و انبوه سازمان و شرکت هاست. تامین عمده کالا به روش سریع و ارزان کمک به کاهش هزینه های سازمانی می کند. بنابراین، مدیران خرید و مسئولین تدارکات ادارات با خرید سازمانی می توانند هزینه و زمان بیشتری را در برنامه ریزی بهتر بودجه تامین کالا و مایحتاج سازمانی صرف کنند.

خرید سازمانی شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ با فروش عمده استاف مارکت

مدیر خرید سازمانی می کوشد؛ با دریافت اطلاعات به روز در هر پارت خرید سازمانی نوشیدنی های سرد سن ایچ استاف مارکت قیمت پیشنهادی را بر مبنای فروش عمده بنکداری نمایش می دهد. مواد غذایی استاف مارکت، شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ را به قیمت عمده به فروش می رساند. مدیر خرید سازمانی با عضویت در سامانه استاف مارکت هموازه از بهترین پیشنهادات قیمت عمده مایحتاج توسط تامین کنندگان کالای بازار عمده فروشان مطلع می گردند.

یک خرید عمده سازمانی شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ سود مناسب برای هزینه های در پیش روی شرکت دارد. ارتباط سریع با بنکداران و تولیدکنندگان کارخانجات سراسر کشور نیز منجر به صرفه جویی در زمان تامین کالای عمده می شود. هم اکنون سیستم هوشمند استاف مارکت جهت خرید سازمانی مواد غذایی عمده برای سازمان و شرکت ها راه اندازی شده است، که به درستی خرید و فروش آنلاین دارد.

به اطلاع تامین کنندگان لاین صادرات فروش آنلاین استاف مارکت می رساند؛ شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ با نام تجاری ” Sunich orange syrup-13kg ”  در موتورهای استنتاجی استاف مارکت قابل جستجو و بررسی است.

تامین کنندگان کالای عمده برای خرید سازمانی نوشیدنی های سرد سن ایچ

تامین کنندگان کالای عمده نوشیدنی های سرد سن ایچ می توانند جهت ایجاد و مدیریت آنلاین فروشگاه خرید و فروش سازمانی در استاف مارکت حضور داشته باشند و از قسمت ثبت نام تامین کنندگان به صورت آنلاین مدیریت فروش سازمانی نوشیدنی سرد سن ایچ را داشته باشند.

سیستم فروش اینترنتی استاف مارکت به نوعی یک سامانه تجارت آنلاین بازار عمده فروشی است. تامین کنندگان و تولیدکنندگان می توانند با عضویت در سامانه به صورت هوشمند از کلیه ثبت سفارشات سازمانی شرکت ها و موسسات اداری مطلع گردند.

قیمت عمده خرید سازمانی ارزان شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ

قیمت عمده خرید سازمانی شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ دارای شرایط فروش پلکانی است. قیمت عمده شربت پرتقال سن ایچ در هر پارت از خرید عمده سازمانی همواره دارای استعلام آنلاین و صدور فاکتور رسمی است.

به طور معمول تامین کننده یا تولید کننده محصولات برند سن ایچ برای هر پارت خرید انبوه از نوشیدنی های سرد عمده سن ایچ استعلام آنلاین از کارخانجات تولیدی دارد، که آن را به بازرگانی استاف مارکت ارائه می دهد. استاف مارکت در هر لحظه به روزرسانی قیمت و صدور فاکتور رسمی آنلاین را برای مدیر تدارکات خرید سازمانی فراهم کرده است.

تعیین قیمت عمده خرید سازمانی شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ

تعیین قیمت عمده خرید سازمانی آنلاین نوشیدنی عمده سن ایچ نیازمند جلسات متعدد رایزنی است که به طور مفصل توسط هیئت کارشناسی اقتصاد و بازرگانی استاف انجام می شود. این جلسات که بین تیم فروش کارخانه و مارکتینگ استاف مارکت برگزار می شود، به مطالعه و بررسی مهم ترین فرایند قیمت عمده خرید سازمانی مایع یا پودر نوشیدنی های سرد عمده گروه تولیدی سن ایچ می پردازد.

تحقیقات بازار محصولات مواد غذایی عمده سن ایچ

آنالیز رقبا و تحقیقات بازار انواع محصولات مواد غذایی عمده نوشیدنی های سرد سن ایچ در استاف مارکت دارای شرایط فروش پلکانی عمده و سازمانی است. گروه تحقیقات کسب و کار پلتفرم B2B استاف، برنامه ریزی بازرگانی و فروش سازمانی استاف مارکت را تنظیم می کند. برنامه تنظیم بازار عمده فروشان دارای فرایندهای اجرایی متعدد است.

کارشناسان فروش در خرید ارزان سازمانی مواد غذایی عمده شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ در تعداد انبوه اقدام می کند. بازرگانی استاف مارکت در خرید انبوه همواره سود طرفین معاملات b2b بین سازمانی را لحاظ می کنند.

بنابراین؛ تیم همکاری مشترک بازرگانی استاف مارکت و تیم فروش شرکت تولیدکننده نوشیدنی های سرد عمده سن ایچ فرایند پیچیده خرید سازمانی را به پیش می برند که اغلب بین کارشناسان برندهای مختلف از مواد غذایی عمده شکل می گیرد. این تیم توسط با نظارت مستقیم شرکت های عامل و پلتفرم استاف مدیریت و هدایت می شود.

هدف تیم تشکیل شده، توسعه کسب و کار با فروش بهتر بوسیله دیجیتال مارکتینگ B2B به بهترین روش ها و تکنولوژی های به کار رفته در جهان است.

تعیین حداقل تعداد خرید سازمانی شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ

استاف مارکت به روش های مختلف تعداد حداقل فروش عمده را در هر خرید سازمانی نوشیدنی های سرد عمده سن ایچ برای سازمان و شرکت ها تعریف می کند. قیمت خرید تناژ یا عمده سازمانی با توجه به سیاست های فروش سازمانی کارخانجات بررسی و به روز رسانی می شود.

تعریف حداقل فروش برای ثبت سفارشات سازمانی از آن جهت مهم است، که مناسب ترین خرید سازمانی مواد غذایی نوشیدنی های سرد سن ایچ به قیمت عمده است که به بنا به درخواست مدیر خرید سازمان و شرکت ها فوری اطلاع رسانی می شود.

پس از انجام فرایند خرید سازمانی، مدیر خرید اداره تامین و تدارکات منابع پشتیبانی سازمان و شرکت ها، کالای انبوه را به قیمت عمده ارزان در خرید سازمانی نوشیدنی های سرد عمده سن ایچ دریافت می کند.

ارسال رایگان شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ برای سفارشات بالای 20 میلیون تومان در شهر تهران برقرار است.

قیمت ارسال رایگان بسته به سنوات فعالیت خرید و فروش سازمانی استاف مارکت در هر خرید عمده ممکن است متفاوت باشد.

استعلام قیمت عمده آنلاین خرید سازمانی انواع نوشیدنی های سرد عمده سن ایچ

 استعلام قیمت فرایندی است که همواره در راستای قیمت گذاری های عمده بازار مهم است. سامانه فروش سازمانی استاف مارکت نیز مبتنی بر شورای سیاست های قیمت گذاری بازار رفتار می کند. استعلام آنلاین قیمت عمده استاف مارکت همواره خرید و فروش سازمانی امن را برای شرکت و سازمان ها فراهم می کند.

فروش سازمانی شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ

فروش سازمانی شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ از استاف مارکت وجود دارد. فروش سازمانی نوشیدنی های سرد عمده سن ایچ دارای فرایندهای مختلف بازرگانی است. تمام مراحل عملکرد سامانه فروش عمده سازمانی استاف مارکت مبتنی بر فروشb2b   است.

ابزارهای نرم افزاری هوشمند استاف مارکت در کنار واحد تامین و تدارکات سازمان ها خدمات ویژه ای از هوش تجاری را به مدیران خرید سازمان و شرکت ها ارائه می دهند.

فروش سازمانی استاف مارکت توانسته است تا همراه با ایجاد بازار آنلاین عمده فروشی هوشمند در سراسر کشور خرید ارزان و مقرون به صرفه تری را برای مدیر تامین و تدارکات سازمان و شرکت ها ایجاد نماید.

تسهیلات سامانه فروش سازمانی استاف مارکت در مرحله نخست کسب و کارهای نوپا توانسته است تا با جذب 60 هزار تامین‌کننده و تولیدکننده فعال اقتصادی از سراسر کشور اقدامات موفقیت آمیزی را در توسعه روند خرید و فروش سازمانی کسب و کارهای آنلاین کسب کند.

مزایای خرید و فروش سازمانی شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ

تمام صنایع کسب و کارهای کوچک فعال در پلتفرم استاف|STUFF  با دیجیتال مارکتینگ B2B می توانند با خرید و فروش عمده سازمانی بیزینس شان را توسعه دهند. بستر عمده فروشی سازمانی استاف مارکت فضای الکترونیکی است. استاف مارکت می تواند بوسیله آمار و ارقام دیجیتالی آنلاین فرصت های بیشتری در بازار عمده فروشی را شناسایی نماید.

هوش مصنوعی خرید سازمانی نوشیدنی عمده سن ایچ استاف مارکت

آمار و ارقام دریافتی از داده های انبوه در خریدهای سازمانی حضور هوش مصنوعی را در موتورهای جستجوی استاف مارکت رقم می زند. سیستم های هوشمند پلتفرم استاف دارای موتورهای استنتاجی است که به وضعیت پیش بینی کسب و کارها می پردازد. هدف از پیش بینی وضعیت کسب و کار پیشگیری از ضرر و زیان های مالی در معاملات تجاری و فروش B2B است.

آمار و ارقام موتور جستجوی استاف مارکت در خرید سازمانی نوشیدنی های سرد عمده سن ایچ

آمار و ارقام حاصل از دیجیتال مارکتینگ به واحد بازرگانی استاف مارکت کمک می کند تا کارشناسان بتوانند کالای مرغوب را به قیمت عمده و ارزان در اختیار ادارات، سازمان و شرکت های متقاضی خرید سازمانی قرار دهند. اتاق فکر پلتفرم B2B استاف|STUFF به صورت تخصصی بر روی ساده سازی فرایندهای خرید و فروش سازمانی است. فرایند خرید سازمانی دارای مراحلی است تا اهداف زیر حاصل شود؛

  1. تامین ارزان تر با قیمت عمده
  2. فاکتور رسمی فروش آنلاین
  3. امنیت فروش سازمانی در تامین کالا انبوه
  4. ارسال رایگان کالا به انبار مصرف کننده
  5. تامین آسان تر از بازار عمده فروشان
  6. خریدهای سازمانی سریع تر

دیجیتال مارکتینگ B2B خرید سازمانی عمده نوشیدنی های سرد عمده سن ایچ 

خرید و فروش سازمانی استاف | STUFF مبتنی بر دیجیتال مارکتینگ B2B است. کالای انبوه کارخانجات و تولیدی ها به قیمت عمده و ارزان برای سازمان و شرکت ها تامین گردد. وضعیت در حال تامین یعنی تامین کننده محصولات کارخانه سن ایچ در استاف مارکت در حال مذاکره و تامین موجودی انبار به قیمت عمده می باشد.

خرید عمده شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ می تواند به صورت مستقیم با دفتر بازرگانی استاف مارکت از طریق سیستم های؛

  • ایمیل مارکتینگ
  • سیستم تیکتینگ
  • فروشگاه اینترنتی
  • شبکه های اجتماعی
  • چت آنلاین استاف مارکت

خرید و فروش سازمانی، عمده و تناژ کالای انبوه شربت سن ایچ را می توان با اطمینان و شفافیت در معاملات آنلاین سازمان و شرکت ها تجربه کرد. برای این منظور تامین کنندگان و تولید کنندگان با شرکت در طرح ثبت نام تامین کنندگان استاف می توانند از خدمات دیجیتال مارکتینگ B2B  در خرید و فروش عمده سازمانی بهره مند شده و به توسعه کسب و کار آنلاین بیش از پیش فکر کرده و راه حل های بهتری بیندیشند.

شربت پرتقال 13 کیلویی سن ایچ عمده ارزان

اگر به دنبال محصول با کیفیت و به صرفه هستید، شربت پرتقال 13 کیلویی سن ایچ مناسب برای مصارف سازمانی و عمده شما می‌باشد. شربت پرتقال 13 کیلویی سن ایچ مناسب برای سازمان‌‌ها، شرکت ها،مساجد، مدارس، خیریه ها، رستوران ها و کافی شاپ ها

فروش عمده و سازمانی شربت پرتقال 13 کیلویی سن ایچ

شربت پرتقال 13 کیلویی سن ایچ به دلیل قیمت پایین و کیفیت بالا، مناسب برای سازمانها و شرکت ها جهت خرید عمده سازمانی می باشد. کلیه خریداران می توانند از طریق ثبت سفارش سازمانی و عمده یا خرید آنلاین سازمانی، شربت پرتقال سن ایچ 13 کیلویی را سفارش دهند.

برای آشنایی با چگونگی خرید یکپارچه نیاز های سازمانی می‌توانید از اینجا اقدام نمایید.

لیست قیمت عمده سن ایچ محصول شربت پرتقال 13 کیلویی

لیست قیمت کلیه محصولات در استاف مارکت به صورت اکسل از کارخانه تولیدکننده دریافت می شود. قیمت عمده لیست محصولات سن ایچ با نظارت کارشناسه فروش کارخانه و استاف مارکت نمایش داده می شود. قیمت محصولات عمده سن ایچ طبق قراردادهای تجاری دقیقا مطابق با لیست قیمت عمده محصولات سن ایچ است. استاف مارکت با ارائه لیست قیمت عمده محصولات سن ایچ در وبسایت، شرایط مشاهده و خرید سازمانی شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ را فراهم نموده است.

ویژگی های محصول عمده و سازمانی شربت پرتقال 13 کیلویی سن ایچ

شربت عمده پرتقال 13 کیلویی سن ایچ عدسی های چشم انسان به طور طبیعی حاوی مقادیر بالایی از ویتامین C می باشد. افرادی که کمتر از ۱۲۵ میلی گرم ویتامین C در روز مصرف می کنند، ۴ برابر بیشتر با خطر ابتلا به آب مروارید، در مقایسه با افرادی که بیش از ۵۰۰ میلی گرم در روز مصرف دارند، مواجه می باشند. بنابراین مصرف مرکبات به حفاظت از عدسی ها در برابر آب مروارید کمک می کند. ب

مصرف روزانه اين ميوه کمک کننده دستگاه گوارش و همچنین کیسه صفرا می باشد و در عین حال بسیار مقوی و اشتها آور است. شربت پرتقال سن ایچ مقدار 13 کیلوگرم دارای فولات میباشد که به همراه قرص های اسید فولیک به پیشگیری از بروز بیماری بسته نشدن لوله عصبی در جنین کمک می کند.

 

به مادران باردار توصیه می شود پرتقال را با مشورت پزشک در دستور روزانه خود قرار دهند. این میوه همچنین در برگیرنده کولین، زآگزانتین و کاروتنوئیدهاست. بهتر است بدانید که کولین یکی از مواد مغذی مهم در پرتقال است که می تواند به بهبود خواب، حرکت عضلات ، یادگیری و حافظه کمک کند. کولین در حفظ ساختار غشا های سلولی مهم است و به انتقال پالس های عصبی کمک کرده و می تواند در جذب چربی و کاهش التهاب مزمن موثر باشد.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد نوشیدن آب پرتقال می‌تواند عملکرد مغز را در سالمندان تقویت کند. در سراسر دنیا سن جمعیت به‌سرعت در حال بالا رفتن است ، آمار نشان می‌دهد تعداد افراد ۶۰ سال به بالا تا سال ۲۱۰۰ سه برابر خواهد شد؛ بنابراین لازم است که روش‌هایی ساده و کم هزینه برای بهبود عملکرد ادراکی در سنین بالا پیدا کنیم.

شرکت سن ایچ (عاليفرد) تولیدکننده محصول شربت پرتقال 13 کیلویی سن‌ ایچ

سن ایچ در سال ۱۳۵۶ در شهر صنعتی کاوه کار خود را با تولید آب میوه های طبیعی شروع کرد و توانسته با تولید محصولات با کیفیت به یکی از بزرگترین شرکت های تولید نوشیدنی در کشور تبدیل شود. داشتن کیفیت بالا، چه در بخش تکنولوژی‌های مورد استفاده برای تولید محصولات و چه در بکارگیری بهترین مواد اولیه برای تهیه محصولات،‌ مهمترین دلیل موفقیت شرکت عالیفرد در بازار رقابتی بوده است.

این شرکت برای کاهش هزینه و سهولت دسترسی سازمان ها و موسسات قدم در راه فروش عمده سازمانی موسسات به صورت انلاین برداشته و این درحالیست که این شرکت برای تهیه و تولید نوشيدني هاي خود از کمیته ملی استاندارد بیولوژی و میکروبیولوژی که در سال ۱۳۹۸ تصویب شده است با شماره ملی استاندارد ۶۲۷۴ استفاده می کند. محصولات سن‌ایچ با طعم‌های مختلف، مناسب با هر ذائقه‌ای تولید شده و از دیرباز مورد توجه همه ی سنین بوده است.

توضیحات تکمیلی

وزن 13 کیلوگرم
طعم

پرتقال

وزن

13 کيلوگرم

تاریخ انقضا

حداقل یک سال

مدت زمان ارسال

3 روز کاری

حداقل قابل خرید

2 عدد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سایر فروشندگان