با ترجمه
مترجم مهدی جلالی
،
در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول
در سال 1393
توسط انتشارات
سیته
،
به چاپ رسیده است.
این محصول
به تیراژ 2,000 جلد،
در قطع و اندازهی رقعی،
در سایت استاف مارکت قرار دارد.
دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود در انبار تامینکننده
تضمین معامله امن
تضمین صحت کالا
ارسال به موقع
ارسال رایگان
در کتاب تبلیغات و فرهنگ، نویسنده به شیوهای اصولی به مبحث رابطهی تبلیغات و فرهنگ و مرزهای تعامل و تقابل این دو در جوامع انسانی با تأکید بر جامعهی ایرانی پرداخته است. کتاب شامل دو بخش است. بخش نخست با عنوان «تبلیغات» به طور عمده به تعریفها و راهبردها پرداخته و به معرفی انواع رسانهها و تناسب آنها با موضوع تبلیغ و روش تبلیغ نظر دارد. نویسنده در بررسی تبلیغات تجاری نقشهای مختلفی نظیر نقش بازاریابی، نقش ارتباطی، نقش اقتصادی، نقش اجتماعی و… قائل میشود و با توجه به این نقشها، هدفهایی را تعیین میکند و راهبردهایی را جهت رسیدن به این
درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.
کتاب تبلیغات و فرهنگ مرزهای تعامل و تقابل
هنوز بررسیای ثبت نشده است.