استاف مارکت
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول تامین کنندگان (فروشندگان)

سؤالات متداول

شروع کنید

همه چیز برای شروع کار باید بدانید

پلتفرم استاف بستر ارتباطی و فروش عمده یا انبوه بین فروشندگان و خریداران کالاها که اکثر خریداران عمده نظیر شرکت های تولیدی ، سازمان های بزرگ و کوچک خصوصی و ارگان های دولتی می باشد. با عضویت در این سامانه وردود تامین کنندگان به بازار بزرگ دیجیتال میسر می گردد و توسط مشتریان عمده و سازمانی به طور کامل رصد می گردند.

از جمله مزیت های سامانه استاف برای تامین کنندگان ، درگاه پرداخت امن مشتریان، خدمات انبار داری و حمل و نقل کالای فروشندگان، اقدام به تسویه مالی در کمتر از ۱۵ روز، نمایش کالای فروشندگان در سراسر اینترنت ، کسب رتبه برتر در گوگل، نمایش کالا در وبسایت های تبلیغاتی، نمایش کالا در شبکه های مجازی و وبسایت هایی نظیر ترب  یا سایت هایی نظیر ایمالز و حفظ حریم خصوصی تامین کنندگان می باشند.

درگاه پرداخت استاف با مجوز رسمی بانک مرکزی و از طریق درگاه بانک پاسارگاد و آسان پرداخت انجام می شود. کلیه درگاه های پرداخت رسمی نیازمند مجوز نماد الکترونیکی از وزارت صمت می باشد. همین طور مجوز اتحادیه کسب و کار استاف موردی دیگر از امنیت کامل این فرایند پرداخت و دریافت وجه از کاربران سامانه است. پس از آن که کاربران سامانه کالای مورد نظر خود را خریداری نمودند و هزینه آن را به استاف پرداخت نمودند، شرکت استاف با تسویه مالی سریع و کوتاه مبلغ مورد نظر را به فروشنده انتقال میدهد.

شرکت استاف با در نظر گرفتن فضای انبار در سطح شهر تهران و حومه شهر ها ، این امکان را برای تامین کنندگان فراهم نموده است تا از طریق فروش آنلاین از طریق سامانه استاف دیگر دچار معضل ارسال کالاها به انبار های متفاوت در نقاط مختلف نشوند و فقط یک محل برای ارسال کالا داشته باشند. به عبارتی مجموعه لجستیک استاف با حمل و نقل کالا و خدمات انبار داری ، یکی از بزرگترین دغدغه های تامین کنندگان و فروشندگان را رفع نموده است.

تسویه مالی فروشندگان و تامین کنندگان ظرف مدت حداقل ۱۵ روز و حداکثر ۳۰ روز بسته به تعداد معاملات صورت می پذیرد. این روند شامل بررسی صورتحساب ها و فاکتور های صادر شده می باشد. پس از انجام کلیه مراحل ، مبلغ مورد نظر به شماره حساب اعلامی تامین کننده واریز می گردد.

شرکت استاف با رعایت اصول محتوا نگاری و اصول فنی سئو و آموزش بخشی از آن به تامین کنندگان ، توانسته است شرایط ویژه ای را رقم بزند تا ظرف ۶ الی ۱۲ ماه محصولات موجود در وبسایت و محصول فروشندگان در رتبه های ۱ تا ۳ گوگل قرار بگیرد. همین طور تیم دیجیتال مارکتینگ استاف به صورت کاملا تخصصی کالای فروشندگان را در صفحات مجازی در معرض دید کاربران و مشتریان قرار میدهد. همین طور با توجه بخ قابلیت فنی سامانه استاف ، کالاهای این ثبت شده در این سامانه همواره در رتبه نخست وبسایت های تبلیغاتی نظیر ترب و ایمالز خواهد بود.

مجموعه استاف همواره در تلاش است با محافظت از اسرار تجاری مابین فروشندگان و تیم استاف نسبت به حفظ اصول حقوق حریم خصوصی کسب و کار ها تلاش نماید و این اطمینان را میدهد، اطلاعات مهم و خصوصی آن ها به هیچ وجه در دسترس سایرین قرار نخواهد گرفت.

۱- کاربر موظف است صحت وسلامت کالاهای خود را هنگام تحویل درب سازمان یا کسب و کار بررسی نماید و در صورتی کالایی دارای ایراد مشخص بود، به نحوی که از ارزش کالایی محصول کاسته شده باشد ، میتواند همان لحظه کالا را به پیک مورد نظر مسترد نماید و با تماس در ساعات اداری نسبت به بررسی مورد از طرف واحد پشتیبانی استاف مارکت و استرداد وجه اقدام نماید.

۲- در شرایطی که ایراد کالا درب سازمان قابل تشخیص نباشد، کاربر میتواند تا ۷ روز و قبل از سررسید تاریخ انقضا با تماس با واحد پشتیبانی استاف مارکت موضوع مرجوعی کالا را مطرح نماید.

۳- کالاهایی که شرایط مرجوعی دارند  عبارتند از :

الف) کالاهایی که بسته بندی خاص و پلمپ دارند و در زمان استفاده از کالا مشکل آن مشخص می شود، مانند لبنیات ،کنسرو ها 

ب) کالاهایی که پس از تحویل و زمان پخت امکان مشخص شدن مشکل آن ها وجود دارد مانند وجود حشرات در برنج ، یا حبوبات یا وجود هرگونه ترکیبات داخل بسته بندی که قبل از استفاده قابل تشخیص نباشد.

ج) کالاهایی که نیاز به وکیوم و محیط خلا دارند و زمان مشاهده کالا متوجه شدید که این شرایط را ندارند. مانند چیپس و پفک

۴- در صورت سفارش میوه، صیفی و سبزیجات ، کالاها بایستی در زمان تحویل توسط کاربر به طور کامل بررسی شود و امکان مرجوعی کالا پس از تحویل وجود ندارد.

۵- بازگرداندن کالا به طور کلی به عهده کاربر می باشد و کاربر بایستی کالای مورد نظر را به آدرس دفتر مرکزی مرجوع نماید. در صورتی که پیک استاف مارکت در محل نزدیک موقعیت کاربر باشد این امکان وجود دارد تا پیک مورد نظر کالا را تحویل گرفته و موضوع مرجوعی پیگیری شود.

نحوه ارسال کالا ها به دو صورت ارسال مستقیم و ارسال از طریق حمل استاف انجام می شود. در روش ارسال از طریق استاف ، کالای عمده در زمان اعلام شده در پنل فروشنده، به انبار استاف در محل معین شده تحویل داده میشود. سپس کالای عمده توسط مجموعه لجستیک استاف پردازش شده و به همراه مابقی سفارشات کاربر سازمانی به وی ارسال می گردد. در روش ارسال مستقیم ، زمانی که کالا از لحاظ حجم یا تعداد در مقیاس انبوه قرار بگیرد ، مستقیم از طریق باربری معین از فروشنده توسط باربری معرف استاف ارسال می گردد.

سکوهای نوآوری ما را کاوش کنید.

استاف توسعه دهنده کسب و کار شما در بازار کسب و کار تان