استاف مارکت
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول کاربران (خریداران)

سؤالات متداول

شروع کنید

همه چیز برای شروع کار باید بدانید

سامانه آنلاین استاف متعلق به شرکت حقوقی نوآوران اقتصاد صالح با شماره ثبت ۳۴۳۷۵۱ در اداره ثبت شرکتها می باشد. این شرکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت، لوگو ساماندهی وزارت ارشاد، عضو رسمی اتحادیه کسب و کار های مجازی و عضو پارک علم و فناوری دانشگاه تهران می باشد. برای آشنایی بیشتر با مجموعه استاف مارکت میتوانید صفحه درباره ما را مطالعه فرمایید. همچنین درگاه پرداخت امن پاسارگاد و  شرکت آسان پرداخت (آپ) زیر نظر سامانه شاپرک بانک مرکزی جکهوری اسلامی ایران این اطمینان را میدهد که کلیه تراکنش های مالی به صورت مطمئن انجام میپذیرد.

بهتر است کاربران ، از قسمت عضویت و ثبت نام وارد سایت شده و ثبت نام نمایند. برای اینکه بتوانید سفارش های خود را ببینید و مدیریت سفارش داشته باشید ، نیاز است تا عضو شده و سپس از پنل حساب کاربری خود تاریخچه خرید های خود را مشاهده بفرمایید.

شما می توانید از بخش حساب کاربری ، از منوی سمت راست ،بخش پیگیری سفارش ، و ورود به صفحه مورد نظر شماره سفارش خود را وارد نمایید و از روند ارسال سفارش خود آگاهی پیدا کنید.

همینطور میتوانید از طریق حساب کاربری خود با مراجعه به بخش سفارش ها تاریخچه سفارشات خود را ببینید.

در حال حاضر کاربرانی که مبلغ سفارش آن ها بالای ۱میلیون تومان باشد می توانند از ارسال رایگان کالا بهره مند شوند. همچنین استاف مارکت در بازه های زمانی خاصی کد های تخفیف و کد ارسال رایگان برای کاربران فعال خود تعریف می کند، و کاربران می توانند از این مزیت نیز بهره مند شوند.

۱- کاربر موظف است صحت وسلامت کالاهای خود را هنگام تحویل درب سازمان یا کسب و کار بررسی نماید و در صورتی کالایی دارای ایراد مشخص بود، به نحوی که از ارزش کالایی محصول کاسته شده باشد ، میتواند همان لحظه کالا را به پیک مورد نظر مسترد نماید و با تماس در ساعات اداری نسبت به بررسی مورد از طرف واحد پشتیبانی استاف مارکت و استرداد وجه اقدام نماید.

۲- در شرایطی که ایراد کالا درب سازمان قابل تشخیص نباشد، کاربر میتواند تا ۷ روز و قبل از سررسید تاریخ انقضا با تماس با واحد پشتیبانی استاف مارکت موضوع مرجوعی کالا را مطرح نماید.

 

۳- کالاهایی که شرایط مرجوعی دارند  عبارتند از :

الف) کالاهایی که بسته بندی خاص و پلمپ دارند و در زمان استفاده از کالا مشکل آن مشخص می شود، مانند لبنیات ،کنسرو ها 

ب) کالاهایی که پس از تحویل و زمان پخت امکان مشخص شدن مشکل آن ها وجود دارد مانند وجود حشرات در برنج ، یا حبوبات یا وجود هرگونه ترکیبات داخل بسته بندی که قبل از استفاده قابل تشخیص نباشد.

ج) کالاهایی که نیاز به وکیوم و محیط خلا دارند و زمان مشاهده کالا متوجه شدید که این شرایط را ندارند. مانند چیپس و پفک

۴- در صورت سفارش میوه، صیفی و سبزیجات ، کالاها بایستی در زمان تحویل توسط کاربر به طور کامل بررسی شود و امکان مرجوعی کالا پس از تحویل وجود ندارد.

۵- بازگرداندن کالا به طور کلی به عهده کاربر می باشد و کاربر بایستی کالای مورد نظر را به آدرس دفتر مرکزی مرجوع نماید. در صورتی که پیک استاف مارکت در محل نزدیک موقعیت کاربر باشد این امکان وجود دارد تا پیک مورد نظر کالا را تحویل گرفته و موضوع مرجوعی پیگیری شود.

سکوهای نوآوری ما را کاوش کنید.

استاف توسعه دهنده کسب و کار شما در بازار کسب و کار تان