استاف مارکت
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

Elementor #25018

باید ها و نباید های محیط کار

همه ما در طول روز با همکاران خود در ارتباط هستیم و رفتار ما مورد توجه آن ها قرار می گیرد . به همین دلیل باید نکات زیر را در معاشرت با آن ها رعایت کنیم :   

همکاری

-به همه سلام کنید 

سلام و احوالپرسی با افرادی که با آنها در تماس هستید نه تنها مودبانه است بلکه باعث ایجاد رابطه و صمیمیت می شودشاید شما ندانید که به چه کسی سلام می کنید پس بهتر است با همه با یک درجه مهربانی رفتار کنید. 

-پشت میز کاری‌تان، مکالمه شخصی نداشته باشید 

اگر در ساعات کاری مجبورید مکالمه شخصی داشته باشید، این کار را در پشت میز خود انجام ندهید تا دیگران مکالمه شمارا نشنونداکثر ادارات و سازمان‌ها دارای اتاق مناسب این کار یا مخصوص تلفن های شخصی هستند که می‌توانید از آن برای تماس تلفنی استفاده کنید، در غیر این صورت؛ بهترین کار این است که به بیرون از محل کار بروید. 

-نشان دهید که شما توجه می کنیدلبخندسر تکان دادن) 

وقتی شخص دیگری در حال صحبت است ، سر تکان دادن یا لبخند زدن  نشان می دهد که شما توجه می کنید این حرکات به آنها می گوید که شما به آنچه می شنوید اهمیت می دهید و برای افکار آنها ارزش قائل هستید 

-بهداشت را رعایت کنید 

 

جدا از اینکه چه می پوشید ، رعایت نکات بهداشتی همیشه ضروری است.  

موهایتان را شانه کنیدریش خود را کوتاه کنیدناخن ها را تمیز کنید و اطمینان حاصل کنید که لباس شما بوی خوبی می دهدهیچ کس نمی خواهد کنار فردی بنشیند و بوی بد بدن و غذای سرخ شده بگیرد 

-به مناطق و موارد مشترک احترام بگذارید 

 

کار در دفتر اغلب به این معنی است که فضا را با دیگران تقسیم می کنیدبسیاری از دفاتر دارای آشپزخانه مشترک یا حداقل یخچال شرکتی برای نگهداری ناهار ، میان وعده و نوشیدنی دارند 

شخصی نباشید که کارمندان دیگر مجبور باشند به شما تذکر دهند

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*