فرم درخواست تامین و خرید عمده

برای ثبت درخواست خرید عمده مایحتاج سازمانی و مواد اولیه کسب و کار خود، فرم را تکمیل نمایید.

خرید عمده و سازمانی

چطور می توانید خرید سازمانی ارزان و آسوده داشته باشید؟

فروش و خرید عمده کلیه مایحتاج سازمانی و شرکتی در استاف‌مارکت

استاف مارکت سامانه فروش آنلاین و تامین سفارشات سازمانی شرکت‌ها، ارگان‌ها و سایر کسب و کار‌ها در تمامی حوزه‌های صنعت کشور می‌باشد. در واقع شرکت‌ها، کارخانه‌ها می‌توانند نیازهای روزانه خود را از طریق استاف مارکت به صورت آنلاین و یا با ثبت سفارش خود در فرم سفارش سازمانی، تامین نمایند.

فروش به قیمت عمده و تناژ

پنل ویژه شرکت‌‌ها و سازمان‌های کلان

درباره پرداخت امن و راحت استاف بخوانید ...

استاف‌پی؛ خدمت جدید شرکت استاف برای سازمان‌ها و صاحبان مشاغل

درحال حاضر روش‌های پرداخت به‌صورت آنلاین و یا آفلاین بسیار زمان‌بر و هزینه‌زا هستند. استاف‌پی خدمت جدید شرکت استاف باهمکاری شرکت انفورماتیک بانک مرکزی این امکان را برای مشتریان عمده و خریداران کالا با ارقام بالای 500 میلیون ريال فراهم نموده است تا به راحتی و تا سقف 50 میلیارد ریال در روز تراکنش آنلاین و بدون مراجعه به بانک داشته باشند.

در نظر داشته باشید برای خرید عمده نیازهای خود مجبور به انتقال وجه از طریق بانک، شبا و یا چک هستید. درحالی با خدمت جدید استاف‌پی(STUFF-PAY) دیگر نیاز نیست برای انجام امور مالی زمان بسیار زیادی را درگیر کنید.

استاف مارکت با صدور پیش فاکتور آنلاین و ثبت درخواست سفارشات و نگه داشتن آنها در صف انتظار تا 48 ساعت این امکان را برای خریداران سازمانی فراهم نموده است تا به راحتی و بدون دردسر از طریق درگاه شاپرک، خرید و پرداخت راحتی داشته باشند.

کاهش بروکراسی مالی و اداری با استاف مارکت

درنظر داشته باشید بخواهید از چندین فروشنده درخواست پیش‌فاکتور و یا فاکتور داشته باشید. همه این کارها بسیار زمان‌بر و طولانی هستند. استاف‌مارکت دقیقا جایی است که شما می‌توانید از فروشندگان مختلف و از طریق استاف تنها یک پیش‌فاکتور دریافت کنید و پس از بررسی آن، نسبت به پرداخت آنلاین امن خود اقدام نمایید. شما می‌توانید پس از ثبت نام از طریق بخش سبد خرید خود پیش‌فاکتور رسمی بگیرید. لازم به ذکر است سامانه استاف‌مارکت فاکتور رسمی آنلاین صادر می‌نماید و کلیه سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از این امر بهره‌مند شوند. 

ما شما را کاپیتان سوار بر موج تکنولوژی خواهیم کرد

ما شما را کاپیتان سوار بر موج تکنولوژی خواهیم کرد. در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که توانستند از ظرفیت‌های این حوزه استفاده نمایند، در توسعه کسب‌و‌کار خود به طور کامل موفق شده‌اند. استفاده از سیستم‌‌های آنلاین در امور شرکتی و سازمانی به شما کمک خواهد‌کرد تا بهره‌وری بیشتری در شرکت داشته باشید. استاف‌مارکت با ارائه خدمات متنوع و ارزشمند این امکان را برای شما فراهم آورده است تا به راحتی و حداقل زمان خریدهای خوبی داشته باشید.

راحت، سریع و پرتخفیف

 استاف مارکت سه ضلع کلیدی در کسب و کار شما خواهد بود. راحت،سریع و پرتخفیف! در واقع تکنولوژی برای اثربخشی بهتر نیاز به این سه ضلع دارد. خرید از استاف‌مارکت بسیار راحت بوده و تنها با چند کلیک ساده کل فرایند خرید شما از تامین تا تحویل انجام می‌شود. نکته بعدی سرعت عمل خرید کالا در کوتاه‌ترین زمان است. زمان ارزشمندترین دارایی است که شرکت‌های هوشمند به درستی آن را درک کرده‌اند. و در نهایت استاف‌مارکت پلتفرم فروش عمده با ارزان‌ترین قیمت ممکن است. در واقع شما نسبت به تعداد خرید خود تخفیف بیشتری از فروشندگان دریافت کرده و هزینه کمتری بابت کالاهای خود می‌پردازید.